برند سازي شخصي به وسيله رسانه هاي اجتماعي

۱۱ بازديد

برند سازي شخصي به وسيله رسانه هاي اجتماعي

 

رسانه هاي اجتماعي قدرت اين را دارند كه بين شما و هزاران انسان ديگر ارتباط برقرار كنند. به عبارت ديگر براي ساختن برند آنلاين تان بايد همه امكانات را بشناسيد و همچنين بدانيد كه به چه شكلي تمام فعاليت هاي شما به يكديگر مرتبط هستند. همچنين بسيار مهم است كه ثبات داشته باشيد تا شبكه اي كه در رسانه اجتماعي ساخته ايد موجب تقويت برند شما شود.

فيسبوك

تعداد كاربران: بيش از 845 ميليون

- از عكس كاور براي نشان دادن شخصيت تان استفاده كنيد.
- بخش سابقه كار و تحصيلات را بروز و مرتبط نگهداريد.
- تجارب و نقاط قوت مهمي كه داريد را اضافه كنيد تا عكس تان بيشتر ديده شود.
- تنظيمات حريم شخصي (privacy) را به گونه اي تغيير دهيد كه متناسب با نيازهاي شما باشد و محتواي ناخوشايند گذشته را پنهان كنيد.

لينكدين/ لينكداين

تعداد كاربران: بيش از 150 ميليون نفر

- لينكدين يك شبكه اجتماعي با محوريت كسب و كار است.
- كاربران ميتوانند در اين شبكه اجتماعي عضو شوند و گروه ها و شركت ها را دنبال كنند.
- پروفايل كاربران به آن ها اين اجازه را مي دهد كه با افراد ديگر كه در شبكه ارتباطي شان هستند ارتباط برقرار كنند و به ساخت برند حرفه اي شان كمك ميكند پس دقت كنيد كه پروفايلتان هميشه به روز باشد.

توييتر

تعداد كاربران: بيش از 140 ميليون نفر

- توييتر يك پلتفرم ميكرو بلاگينگ است يعني به شما اجازه ميدهد تا محتوايي نوشتاري را با حدود ۱۴۰ كاراكتر يا كمتر با فالوئرها به اشتراك بگذاريد.
- توييتر يك شيوه عالي براي به اشتراك گذاشتن اطلاعاتي درباره علايق و صنعتي كه در آن كار مي كنيد است.
- در مورد هر چيزي كه علاقمند هستيد مي توانيد جستجو كنيد و همزمان با ديگران در مكالمات شركت كنيد، آخرين اخبار را بخوانيد و با كاربراني كه علايق مشتركي با شما دارند ارتباط برقرار كنيد.

گوگل پلاس

تعداد كاربران= بيش از 100 ميليون نفر

- گوگل پلاس به كاربران اجازه ميدهد كه مخاطبين را گروه بندي كنند تا بتوانند كنترل كنند كه هر كسي چه اطلاعاتي را ببيند.
- نسبت به محتوايي كه در معرض عموم قرار مي دهيد دقت كنيد.
- محتواي به اشتراك گذاشته شده در گوگل پلاس در نتايج جستجوي گوگل نمايش داده ميشود بنابراين هنگامي كه ميخواهيد محتوايي را به اشتراك بگذاريد در نظر داشته باشيد كه همه ميتوانند اين محتوا را ببيند.
- هر كاربر يك پروفايل دارد كه اطلاعاتش را نشان مي دهد.

كلوت

 تعداد كاربران: بيش از 100 ميليون نفر

- راهي براي درجه بندي تاثير برند آنلاين تان و تلاش هايي كه در رسانه اجتماعي مي كنيد در اختيارتان مي گذارد. امتيازي براي شما فراهم مي كند كه ميزان تاثيرگذاري تان را نشان دهد.
- حوزه ي تاثيرگذاري، توانايي شخصي و رشد پست هاي تان را به شما مي گويد.

اباوت مي 

تعداد كاربران= بيش از 1 ميليون نفر

- به شما اجازه مي دهد تا يك صفحه ورودي شخصي بسازيد.
- ويجت ها را به همه رسانه هاي اجتماعي و وبسايت هايي كه در آن ها وارد مي شويد اضافه مي كند.
- فرمت آساني دارد و به كدي نياز ندارد.
- صفحه اي را به عنوان زمينه باز كنيد، يك الگوي رنگي انتخاب كنيد و مقدمه كوتاهي بنويسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.