20 راهكار كه با استفاده از آن مي توانيد ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد

۵۵ بازديد

1. شفافيت را فراموش نكنيد!

شما براي اين كه بتوانيد كاري كنيد كه افرادي كه قرار است در آينده مشتريان شما شوند جلب تجارتتان شوند بايد به موضوع شفافيت توجه داشته باشيد. به اين معني كه در تبليغات و بازاريابي هايي كه انجام مي دهيد بايد همه چيز را به صورت شفاف بيان كنيد به شيوه اي كه تمام افرادي كه اين بازاريابي و تبليغ برايشان انجام مي شود اين موضوع را به خوبي درك كنند. شما بايد تمام تلاشتان را بكنيد كه تا جايي كه مي توانيد اهداف تجارتتان و همچنين دلايلي را كه تجارتتان به اين دليل ايجاد شده است را مورد بررسي قرار دهيد و سعي كنيد تا به بهترين شكل ممكن اين اهداف و دلايل را به صورت شفاف به افرادي كه قرار است برايشان بازاريابي كنيد ارايه كنيد. به اين شيوه مي توانيد انتظار داشته باشيد كه تعداد افرادي كه مخاطبين تجارت شما هستند زياد شوند چون در اين صورت آن ها دقيقا مي دانند كه تجارت شما قرار است چكار كند و بنابراين هيچ ابهامي در ارتباط با كاري كه شما مي كنيد نمي ماند.

2. به خوبي براي خودتان مشخص كنيد كه پيامتان به مخاطبين چه چيزي بايد باشد!

شما به عنوان فردي كه قرار است كار بازاريابي را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد بايد به خوبي براي خودتان مشخص كنيد كه كار بازاريابي را به چه شيوه اي انجام مي دهيد. در صورتي كه بتوانيد اين كار را به شيوه اي انجام دهيد كه قبلا براي خودتان شفاف و مشخص شده باشد مي توانيد انتظار داشته باشيد كه كار را به شيوه اي مناسب انجام داده ايد و بنابراين به عنوان يك نتيجه مي توانيد انتظار داشته باشيد كه در انجام دادن آن موفق شويد و تعداد مخاطبين بيشتري را به سمت و سوي خودتان بكشانيد. در غير اين صورت وقتي كه خودتان هم ندانيد كه قرار است اين كار را به چه شيوه اي انجام دهيد و پيامي را كه قرار است به عنوان بازارياب به مخاطبين خودتان برسانيد خودتان هم درك نكنيد نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه اين كار را به درستي انجام داده ايد و بنابراين احتمال اين كه بتوانيد به اين شيوه ميزان هوشياري برند را افزايش دهيد خيلي كمتر است چون مردم معمولا جذب تجارت هايي مي شوند كه به خوبي مي دانند كه پيامي كه قرار است به آن ها بدهند چيست.

3. از ديگران مشورت بگيريد!

يكي ديگر از روش هايي كه شما مي توانيد با استفاده از اين روش ميزان هوشياري برند خودتان را افزايش دهيد اين است كه از تجارت هاي ديگري كه قبل از شما اين كار را انجام داده اند و ميزان هوشياري برندشان را افزايش داده اند مشورت بگيريد. انجام دادن اين كار مي تواند منجر شود كه شما احساس تنهايي كمتري در اين كار بكنيد و همچنين وقتي كه با ديگران مشورت مي كنيد مي توانيد انتظار داشته باشيد كه بسياري از تجربه هايي  كه ديگران مي توانند در اختيار شما قرار بگذارند تجربه هايي هستند كه در صورتي كه خودتان براي اولين بار سعي مي كرديد تا آن ها را امتحان كنيد ممكن بوده نتيجه هاي بسيار منفي براي شما داشته باشند و بنابراين همين تجربه ها مي توانست منجر به شكست شما شود. اما وقتي كه اين تجربه ها را از طريق افرادي كه قبلا اين راه را رفته اند دريافت مي كنيد ديگر اين راه ها را نمي رويد و بنابراين احتمال شكست خوردنتان كمتر مي شود و به جاي اين كه با بهاي شكست خودتان به اين تجربه ها برسيد؛ اين تجربه ها را به راحتي از ديگران دريافت مي كنيد.

4. پيامتان را تغيير ندهيد!

يكي از اشتباهات بزرگي كه بسياري از افرادي كه كار بازاريابي را انجام مي دهند و همين اشتباه منجر به اين مي شود كه تعداد بسيار زيادي از مخاطبينشان را از دست مي دهند و ميزان هوشياري برندشان كاهش پيدا مي كند اين است كه اين افراد فكر مي كنند در صورتي كه پيامشان  را به هنگام برندينگ و بازاريابي كردن تغيير دهند اين كار منجر به افزايش تعداد مخاطبين مي شود! در صورتي كه اين موضوع كاملا برعكس است! در صورتي كه شما سعي كنيد تا به جاي اين كه پيامتان را مرتب تغيير دهيد يك پيام ثابت براي خودتان انتخاب كنيد شانستان براي اين كه تعداد مخاطبين زيادي داشته باشيد بيشتر هم مي شود. شما به عنوان يك شركتي كه قرار است كار بازاريابي و برندينگ را انجام دهد بايد بدانيد كه ثابت بودن پيامي كه در كار بازاريابي بكار مي بريد يكي از مهم ترين و كليدي ترين بخش هايي است كه شما بايد در كار بازاريابي به آن توجه كنيد و در حقيقت يكي از مهم ترين عواملي كه مي تواند منجر به افزايش هوشياري مخاطبين نسبت به برند شما شود همين ثابت نگه داشتن پيام شما مي باشد.

5. سعي كنيد لوگوي خودتان را تغيير ندهيد!

يكي ديگر از اشتباهاتي كه افرادي كه مي خواهند ميزان هوشياري برندشان را افزايش دهند مرتكب مي شوند اين است كه فكر مي كنند كه تغيير دادن لوگوي برند تاثيري در افزايش تعداد مخاطبين و همچنين افزايش ميزان هوشياري برند ندارد. اين در صورتي است كه يكي از مهم ترين جنبه هايي كه شما براي اين كه ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد بايد به آن توجه كنيد اين است كه سعي كنيد تا لوگوي برندتان را ثابت نگه داريد. شما بايد سعي كنيد وقتي كه براي تجارتتان بازاريابي مي كنيد از يك لوگوي ثابت استفاده كنيد براي اين كه در صورتي كه از يك لوگوي متغير استفاده كنيد به خاطر سپردن آن براي مخاطبين سخت تر مي شود. تحقيقات نشان داده است كه براي اين كه مردم بتوانند لوگوي شما را به خاطر بسپارند نياز دارند كه حداقل 5 تا 7 بار اين لوگو را در مكان هاي مختلف مشاهده كنند. بنابراين در صورتي كه شما اين امكان را به آن ها ندهيد كه به اين تعداد دفعات لوگوي شما را ببينند از كجا مي توانيد انتظار داشته باشيد كه آن ها لوگوي شما را به خاطر بياورند؟

6. هوادارن وفادارتان را تشويق كنيد كه ديگران را نسبت به تجارتتان آگاه كنند!

يكي ديگر از روش هايي كه شما مي توانيد با استفاده از اين روش شانستان براي اين كه تعداد مخاطبين بيشتري داشته باشيد و ميزان هوشياري برندتان بيشتر شود را افزايش دهيد اين است كه ميزان هواداران وفادارتان را تشويق كنيد كه ديگران را نسبت به تجارتي كه داريد آگاه كنند. تحقيقات نشان داده است كه انجام دادن اين كار مي تواند تاثير بسيار زيادي بر روي بالا بردن ميزان هوشياري برند شما و همچنين افزايش پيدا كردن تعداد مخاطبين شما شود. بنابراين در صورتي كه اين امكان را داشته باشيد كه ديگران را نسبت به تجارتي كه داريد از طريق افرادي كه به عنوان هواداران و مخاطبين وفادار شما شناخته مي شوند آگاه كنيد شانستان براي اين كه ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد بيشتر مي شود. اين افراد افرادي هستند كه مي توانند به راحتي ديگران را تشويق كنند كه از تجارت شما خريد كنند و يا از خدماتي كه ارايه مي كنيد استفاده كنند. بنابراين مي توانيد انتظار داشته باشيد كه اين افراد به عنوان يكي از بهترين منابع بازاريابي براي شما مورد استفاده قرار بگيرند.

7. از وب سايتتان بهترين استفاده را بكنيد!

از ديگر روش هايي كه شما مي توانيد با اين روش ميزان هوشياري برند را در ميان مخاطبينتان افزايش دهيد اين است كه از وب سايتتان براي بازاريابي كردن بهترين استفاده را بكنيد. تحقيقات نشان داده است كه تجارت هايي كه براي اين كه تعداد بيشتري از مخاطبين را به سمت و سوي خودشان بكشانند از وب سايت استفاده مي كنند تجارت هايي هستند كه مي توانند موفقيت بسيار زيادي در اين كار كشف نمايند. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد بيشترين استفاده ممكن را از اين وب سايت بكنيد و سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد ميزان هوشياري برند را به اين شيوه افزايش دهيد. كارهاي كه شما مي توانيد در راستاي بهتر كردن كيفيت وب سايت انجام دهيد تا ميزان هوشياري برندتان بيشتر شود كارهايي شامل بهينه سازي موتورهاي جستجوگر (يعني بالا رفتن رده بندي وب سايت در ميان وب سايت هايي كه نتيجه جستجوهايي مرتبط با موضوع شما هستند) و همچنين بهتر كردن كيفيت وب سايت (مانند طراحي كردن وب سايت براي افرادي كه براي رفتن به اين وب سايت از موبايل استفاده مي كنند و كارهايي از اين قبيل) مي باشد.

8. سعي كنيد با مخاطبين رابطه اي احساسي برقرار كنيد تا آن ها حقيقتا قبول كنند كه شما مي خواهيد به آن ها كمك كنيد!

براي اين كه ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد رابطه اي گرم و دوستانه با مخاطبين برقرار كنيد. آن ها بايد به گونه اي شما را قبول كنند كه مي خواهيد به آن ها كمك كنيد و حقيقتا به فكر آن ها هستيد. در صورتي كه شما كار تبليغات خودتان را به شيوه اي بسيار خشك انجام دهيد و هيچ رابطه اي با آن ها برقرار نكنيد شانستان براي اين كه ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد خيلي كم است به اين دليل كه مخاطبين دوست دارند تا برندي را انتخاب كنند كه احساس مي كنند تجارتي كه صاحب اين برند است در حقيقت به فكر آن هاست و به جاي اين كه صرفا سود خودش را درنظر بگيرد قصد دارد تا خدماتي براي آن ها ارايه كند ( و يا كالاها و فرآورده هايي برايشان توليد كند) كه به نفع آن ها مي باشد. بنابراين بايد سعي كنيد تا جايي كه ممكن است كار بازاريابي را به شيوه اي انجام دهيد كه رابطه مناسب و خوبي ميان شما و آن ها برقرار شود.

9. با تجارت هاي ديگر كه در زمينه كاري شما كار مي كنند هم ارتباط برقرار كنيد!

يكي ديگر از روش هايي كه به شما كمك مي كند تا ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد اين است كه با تجارت هاي ديگري كه آن ها هم در زمينه كاري شما كار مي كنند تماس برقرار كنيد و سعي كنيد تا با آن ها ارتباط داشته باشيد. اين كار مي تواند براي شما دو مزيت اساسي داشته باشد: مزيت اول اين است كه وقتي شما با اين تجارت ها ارتباط برقرار مي كنيد اين تجارت ها هم با شما دوست مي شوند و بنابراين در صورتي كه مشكلي براي شما پيش آمد اولين كسي كه سعي مي كند به شما كمك كند همين تجارت ها خواهند بود. مزيت دوم اين است كه وقتي شما با اين تجارت ها رابطه برقرار مي كنيد مي توانيد از بسياري از تجربه هاي ارزشمندي كه آن ها مي توانند در طول سال هاي تجربه شان در اين كار به شما بدهند بهره مند شويد. بنابراين مي توانيد به راحتي از تجربه هاي آن ها استفاده كنيد و كار بازاريابي را بهتر انجام دهيد. بنابراين شما بايد سعي كنيد تا در كنار كار بازاريابي با تجارت هاي ديگر هم رابطه برقرار كنيد.

10. مسابقات مختلف در شبكه هاي اجتماعي برگزار كنيد!

يكي ديگر از روش هايي كه شما مي توانيد به اين روش كاري كنيد كه تعداد افراد بيشتري جلب تجارت شما شوند اين است كه وقتي كه در شبكه هاي اجتماعي بازاريابي مي كنيد سعي كنيد تا در كنار اين كار مسابقات مختلفي برگزار كنيد. انجام دادن اين كار به شما كمك مي كند تا ميزان هوشياري برند را افزايش دهيد. ممكن است بسياري از افرادي كه اصلا هيچ آشنايي با تجارت شما و كاري كه انجام مي دهيد نداشته باشند از طريق دوستانشان نسبت به اين مسابقه ها و رقابت هايي كه شما در شبكه هاي اجتماعي در اين رابطه برگزار كرده ايد آگاه شوند و بنابراين سعي كنند تا در اين مسابقات شركت كنند و همان طور كه مي دانيد اين روش يكي از بهترين روش هايي است براي اين كه شما بتوانيد ميزان هوشياري برند را بالا ببريد چون در اين روش به راحتي توانسته ايد كاري كنيد كه افرادي كه تا كنون نام تجارت شما را نشنيده اند به راحتي با تجارت شما آشنا شوند و براي اين كه در مسابقات آينده شركت كنند نام تجارت شما را به خاطرشان بسپارند.

11. داستان خودتان را براي مخاطبين تعريف كنيد!

از ديگر ترفند هاي بالا بردن شمار مخاطبين و همچنين افزايش دادن ميزان هوشياري برند اين است كه شما سعي كنيد تا داستان برند خودتان را براي مخاطبينتان تعريف كنيد. اين كار به شما كمك مي كند تا ميزان هوشياري برند خودتان را افزايش دهيد. تحقيقات نشان داده است كه تجارت هايي كه از اين روش براي افزايش دادن ميزان هوشياري برندشان استفاده مي كنند نسبت به تجارت هايي كه اين كار را انجام نمي دهند بسيار موفق تر عمل مي كنند. شما بايد سعي كنيد تا داستان تجارتتان و اين كه چگونه تصميم گرفته ايد كه چنين تجارتي را ايجاد كنيد براي افرادي كه قرار است در آينده مشتريان شما شوند تعريف كنيد و سعي كنيد كاري كنيد كه به اين شيوه يك رابطه عاطفي ميان آن ها و شما برقرار شود. انجام دادن اين كار همچنين باعث مي شود كه آن ها احساس بهتري نسبت به شما پيدا مي كنند و تعريف كردن اين داستان باعث مي شود كه شما به آن ها نزديكتر مي شويد و بنابراين مي توانيد انتظار داشته باشيد كه اين روش براي بالا بردن ميزان هوشياري برندتان مناسب باشد.

12. سعي كنيد نام لوگو يا برندتان را همه جا پر كنيد!

هرچقدر كه سعي كنيد نام لوگو را برندتان را بيشتر تبليغ كنيد شانستان براي موفقيت بيشتر مي شود. اين يك اصل علمي و كاملا ثابت شده است. در صورتي كه شما سعي كنيد تا ميزان تبليغاتتان در كار را بيشتر كنيد شانستان براي اين كه ميزان هوشياري برندتان افزايش پيدا كند بيشتر مي شود. تحقيقات نشان داده است كه تجارت هايي كه در كار افزايش دادن ميزان هوشياري برند عملكرد مناسبي داشتند تجارت هايي بودند كه تمام تلاششان را كرده اند كه نامشان در تمام مكان ها ثبت شود. شما بايد از شيوه هاي مختلف بازاريابي استفاده كنيد و براي اين كه نام تجارتتان در مكان هاي مختلف قرار بگيرد از هيچ تلاشي دريغ نكنيد. به عنوان مثال شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد از تمام شيوه هاي مختلفي كه امروزه براي بازاريابي شناخته شده است استفاده كنيد كه اين شيوه ها مي تواند شامل بازاريابي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي با استفاده از وب سايت ها، بازاريابي با استفاده از كارت هاي تجاري، بازاريابي با استفاده از تلفن و تمام شيوه هاي مختلف بازاريابي ديگر باشد. به اين شيوه مي توانيد انتظار داشته باشيد كه ميزان هوشياري برندتان بيشتر مي شود.

13. از بازاريابي افراد تاثيرگذار استفاده كنيد!

بازاريابي با استفاده از افراد تاثيرگذار نيز يكي ديگر از شيوه هاي مهم بازاريابي است كه شما براي اين كه بتوانيد ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد بايد حتما به آن توجه كنيد. تحقيقات نشان داده است كه تجارت هايي كه از بازاريابي با استفاده از افراد تاثيرگذار به عنوان يكي از روش هاي مهم بازاريابي استفاده مي كنند تجارت هايي هستند كه مي توانند ميزان موفقيت بسيار بالايي را در اين كار داشته باشند. كار بازاريابي با استفاده از افراد تاثيرگذار به اين شيوه است كه شما سعي مي كنيد تا فردي را كه تعداد زيادي فالور در شبكه هاي اجتماعي دارد پيدا كنيد و سپس سعي مي كنيد تا اين فرد را متقاعد كنيد كه تجارتي كه داريد مي تواند براي مخاطبين هدف شما سودمند باشد و تجارت شما ارزش تبليغ كردن را دارد. سپس اين فرد شروع به تبليغ كردن تجارت شما در صفحه هاي خودش در شبكه هاي اجتماعي مي كند و به اين شيوه شما قادر خواهيد بود تا تعداد زيادي از مخاطبين را براي خودتان جلب كنيد چون تمام افرادي كه در شبكه هاي اجتماعي اين فرد را دنبال مي كنند اگر اين پست را ببينند برند شما را خواهند شناخت.

14. از تخفيف هاي ويژه استفاده كنيد!

استفاده كردن از تخفيف هاي ويژه يكي ديگر از روش هايي است كه شما مي توانيد براي اين كه ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد از اين روش استفاده كنيد. در صورتي كه شما به جاي اين كه همه چيز را از همان ابتدا با قيمت هاي اصلي خودش ارايه كنيد سعي كنيد تا تخفيف هايي ارايه دهيد كه با استفاده از اين تخفيف ها مشتريان بيشتري به سمت و سوي تجارت شما جلب شوند، شانس بيشتري براي موفقيت داريد. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد از اين تخفيف ها استفاده كنيد تا به اين شيوه بتوانيد تعداد بيشتري از مخاطبين را داشته باشيد. تحقيقات ثابت كرده است تجارت هايي كه در كار افزايش دادن ميزان هوشياري برندشان موفقيت بيشتري كسب كرده اند تجارت هايي بوده اند كه اين كار را انجام داده اند و در همان ابتدا از تخفيف هايي استفاده كردند كه باعث شده است كه مشتريان و مخاطبين به سمت و سوي آن ها جلب شوند. بنابراين استفاده كردن از تخفيف هاي ويژه مي تواند روش بسيار مناسبي براي افزايش ميزان هوشياري برند براي تجارت شما باشد.

15. از شبكه هاي اجتماعي به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد!

يكي ديگر از مهم ترين و كليدي ترين روش هاي بازاريابي كه مي توان گفت در چند سال اخير به عنوان بهترين روش براي بازاريابي توسط تجارت ها و شركت هاي مختلف مورد استفاده قرار گرفته است؛ بازاريابي كردن با استفاده از شبكه هاي اجتماعي مي باشد. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد از اين روش براي افزايش دادن ميزان مخاطبين خودتان و همچنين بالا بردن ميزان هوشياري برند استفاده كنيد. تحقيقات نشان داده است كه مهم ترين عاملي كه امروزه مي تواند منجر شود كه ميزان هوشياري برند براي تجارت ها افزايش پيدا كند همين عامل استفاده كردن از شبكه هاي اجتماعي مي باشد و تجارت هايي كه روش استفاده كردن از شبكه هاي اجتماعي را به خوبي ياد مي گيرند تجارت هايي هستند كه به بهترين شكل ممكن مي توانند ميزان هوشياري برندشان را افزايش دهند. بنابراين در صورتي كه از شبكه هاي اجتماعي به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد شانستان براي اين كه ميزان هوشياري برندتان افزاش پيدا كند خيلي بالا مي رود و بدون توجه به كاربردي كه شبكه هاي اجتماعي در بالا بردن ميزان هوشياري برند دارد شانسي براي موفقيت در اين زمينه نخواهيد داشت.

16. به هنگام بازاريابي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي استفاده از هشتگ ها را ناديده نگيريد!

استفاده از هشتگ ها براي افرادي كه مي خواهند با استفاده از شبكه هاي اجتماعي به كار بازاريابي بپردازند موضوعي بسيار مهم و ضروري مي باشد. در صورتي كه شما مي خواهيد كار بازاريابي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد نبايد استفاده كردن از هشتگ ها را ناديده بگيريد. تحقيقات نشان داده است كه تجارت هايي كه با استفاده از شبكه هاي اجتماعي بازاريابي را به بهترين شكل ممكن انجام مي دهند تجارت هايي هستند كه چگونگي استفاده كردن از هشتگ ها را به خوبي درك مي كنند. اين تجارت ها مي دانند كه يكي از مهم ترين و كليدي ترين بخش هاي برندينگ  و بازاريابي با استفاده از هركدام از شبكه هاي اجتماعي، توجه كردن به هشتگ ها براي بازاريابي مي باشد و بنابراين در صورتي كه شما بتوانيد اين كار را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد شانستان براي موفقيت افزايش پيدا مي كند و در صورتي كه ندانيد چگونه بايد از هشتگ ها استفاده كرد احتمال موفقيتتان بسيار ناچيز و حتي نزديك به صفر خواهد شد.

17 بازاريابي با استفاده از ايميل را هم فراموش نكنيد!

براي بازاريابي كردن شيوه هاي مختلفي وجود دارد كه برخي از اين شيوه ها به نظر تجارت هاي امروزي ديگر از مد افتاده است. يكي از روش هاي بازاريابي كه امروزه بسياري از افراد فكر مي كنند ديگر منسوخ شده است بازاريابي با استفاده از ايميل مي باشد. اين در صورتي است كه بر خلاف تصور اين افراد، بازاريابي كردن با استفاده از ايميل روشي است كه هنوز هم براي بازاريابي كردن مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد و افرادي كه با استفاده از ايميل بازاريابي مي كنند افرادي هستند كه مي توانند موفقيت زيادي در كارهايشان داشته باشند. تحقيقات نشان داده است كه افرادي كه با استفاده از ايميل بازاريابي مي كنند در صورتي كه اين كار را به درستي انجام دهند مي توانند ميزان هوشياري برندشان را به ميزان قابل توجهي افزايش دهند. اين افراد افرادي هستند كه مي توانند با استفاده از اين روش تعداد مخاطبين خودشان را به ميزان بسيار زيادي افزايش دهند. بنابراين بازاريابي كردن با استفاده از ايميل را به عنوان يك روش بازاريابي كه امروزه ديگر از مد افتاده است درنظر نگيريد و بدانيد كه در صورتي كه به درستي از اين روش استفاده كنيد مي تواند روش سودمندي برايتان باشد.

18. بازاريابي تلفني نيز مي تواند روش موثري براي افزايش دادن ميزان هوشياري برند باشد!

از ديگر روش هايي كه مي تواند به شما كمك كند تا ميزان هوشياري برندتان را افزايش دهيد استفاده كردن از روش بازاريابي تلفني مي باشد. در صورتي كه شما بتوانيد از اين روش به درستي استفاده كنيد شانستان براي اين كه ميزان هوشياري برندتان افزايش پيدا كند بالاتر مي رود. تحقيقات نشان داده است كه يكي از روش هاي موثري كه بسياري از تجارت ها براي اين كه ميزان هوشياري برندشان را افزايش دهند از اين روش استفاده مي كنند روش بازاريابي با استفاده از برقراري تماس هاي تلفني با مخاطبين مي باشد. در اين روش شما به مخاطبين زنگ مي زنيد و از آن ها دعوت مي كنيد كه تبديل به مشتريان شما شوند. البته بازاريابي كردن با استفاده از ايميل ترفندها و تكنيك هاي مخصوص به خودش را دارد و شما براي اين كه از اين روش استفاده كنيد بايد به اين بايد ها و نبايدها و دستورالعمل ها توجه كنيد (كه شايد از بايدها و نبايدهاي بازاريابي به روش هاي ديگر بيشتر باشند) ولي در صورتي كه اين كار را به شيوه اي درست و اصولي انجام دهيد مي تواند به شما كمك زيادي بكند.

19. سعي كنيد مخاطبين را سرگرم كنيد!

يكي ديگرا ز نكته هايي كه شما براي اين كه ميزان هوشياري برند را در تجارتتان افزايش دهيد بايد به آن توجه كنيد اين است كه سعي كنيد تا مخاطبينتان را سرگرم كنيد. تحقيقات نشان داده است كه يكي از مهم ترين ويژگي هايي كه مشتريان و مخاطبين در بازاريابان جستجو مي كنند اين است كه آن ها را سرگرم كنند. شما براي اين كه بتوانيد مخاطبين را سرگرم كنيد بايد سعي كنيد تا جايي كه مي توانيد از روش هاي مختلف استفاده كنيد و سعي كنيد تا نظر آن ها را جلب كنيد و كاري كنيد كه براي اين كه دوباره از صفحه هاي شما در شبكه هاي اجتماعي و يا وب سايت هاي شما ديدن كنند انگيزه داشته باشند. همين كار مي تواند يكي از بهترين و مهم ترين عواملي باشد كه منجر مي شود كه ميزان هوشياري برند شما افزايش پيدا كند چون در اين صورت شما آن ها را مجذوب خودتان مي كنيد و به اين ترتيب شانستان براي اين كه بيشتر به شما توجه كنند را افزايش مي دهيد.

20. خنده دار باشيد!

خنده دار بودن نيز يكي ديگر از نكته هاي مهمي است كه شما براي اين كه بتوانيد تعداد مشتريان بيشتري را به سمت و سوي تجارت خودتان بكشانيد بايد به آن توجه كنيد. تحقيقات نشان داده است كه آن دسته از تجارت هايي كه كار بازاريابي را به شيوه اي انجام مي دهند كه مخاطبين و افرادي كه آن ها را مي بينند به خنده مي افتند تجارت هايي هستند كه در اين كار موفق ترند و حتي ميزان هوشياري برند در آن ها بيشتر مي شود. به عنوان مثال فرض كنيد كه شما يك پست اينستاگرامي درباره بازاريابي براي مخاطبين آپلود كرده ايد. در صورتي كه محتواي اين پست به شيوه اي باشد كه آن ها را به خنده بيندازد، شانس شما براي موفقيت بيشتر مي شود به دليل اين كه هم احتمال اين كه مخاطبيني كه اين پست را ديده اند براي اين كه دوباره پست هايي مانند اين را ببينند به سمت و سوي تجارت شما بيايند بيشتر مي شود و هم اين كه مخاطبين نام برند شما را در كنار اين مطلب خنده دار به خاطر خواهند سپرد و همين موضوع مي تواند باعث شود كه نام برند شما را راحت تر به ياد بياورند و بنابراين به اين شيوه به افزايش هوشياري برند شما كمك شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.