چرا لوگو براي برند شما ضرورت دارد؟

۱۰ بازديد

چرا لوگو براي برند شما ضرورت دارد؟


لوگو اولين راه شناسايي يك برند است و همچنين ديگران تنها در صورتي تمايل به همكاري با شما پيدا مي كنند كه ببينند لوگوي برندتان به شكل خوبي طراحي شده است. بنابراين هر برندي بايد لوگوي منحصر به فرد خود را داشته باشد.

 

دلايل اصلي اي كه به ما مي گويند چرا داشتن يك لوگو براي هر برندي ضروري است.

لوگوي شما انعكاسي از برند شماست و از طرف ديگر حفظ تصوير برند به مقدار قابل توجهي ميزان موفقيت كسب و كار شما را تعيين مي كند.

 

تصوير مناسبي براي برند خود بسازيد. 

روشي كه شما براي ابراز خودتان به كار مي گيرد رابطه مستقيمي با مقدار نتايج مثبتي كه به دست مي آوريد دارد. ابتدا سعي كنيد كامل به نظر بياييد و خود را متعهد به داشتن كسب و كاري تمام عيار نشان دهيد و سپس بر همين اساس تصويري از خود براي مشتريان و سرمايه گذارها بسازيد.

 

مشتري هاي دلخواه تان را جذب كنيد.

معمولا ظاهر و احساسي كه يك برند به همراه دارد تصميمات خريد مشتريان را جهت مي دهد و همچنين اعتماد را در ذهن مشتري ايجاد مي كند پس مي توانيم بگوييم اين دقيقا جايي است كه نبايد كم كاري كنيد.

 

بر روي حفظ مشتري سرمايه گذاري كنيد.

40% از مردم محتواي تصويري را بهتر از محتواي صوتي و متني به خاطر مي سپارند. كاري كنيد كه مشتريها شما را به ياد بياورند.

 

در رقابت متمايز شويد.

لوگو با معاني ظريفي كه دارد مي تواند داستان برند شما را نقل كند و وقتي كه با برنامه بازاريابي همراه مي شود كمك مي كند كه در حين رقابت متمايز شويد.

 

لوگويتان را دوباره بسازيد تا برندتان را دوباره ساخته باشيد. 

دوباره ساختن برند مي تواند براي شركت شما سود بيشتري به همراه داشته باشد.

در اينجا نشان مي دهيم كه دوباره طراحي كردن لوگويتان مي تواند همان تغييري باشد كه برند شما نياز دارد.

 

دامنه مشتريان خود را افزايش دهيد.

نو ساختن ظاهر برند و احساسي كه مي دهد كمك زيادي مي كند تا با تمركز بر ابعاد تازه اي از كسب و كارتان مشتريان جديدي را جذب كنيد.

 

به روز باشيد.

دوباره ساختن برند اطمينان مي دهد كه برندتان پويا است، نقش مهمي در شكل دادن به درك مشتريانتان بازي مي كند و همچنين نشان مي دهد كه برند شما در رابطه با روندها و تغييرات در سطح صنعت، هوشمند مي باشد.

 

متمايز از رقبايتان باشيد.

دوباره ساختن برند كمك مي كند كه پيشنهادها و رويكردتان را متمايز كنيد ودر بازار شما را به عنوانديك متخصص بشناسند.

 

پورتفوليوي جديدتان را منعكس كنيد.

دوباره ساختن برند به شما كمك مي كند تا نشان دهيد كه برندتان در حال تكامل است به ويژه هنگامي كه مي خواهيد سبد جديدي از محصولات، خدمات يا اهداف را ارائه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.