عوامل موثر در طراحي يك برند

مفاهيم و اصول برندينگ

عوامل موثر در طراحي يك برند

۱۰ بازديد

عوامل موثر در طراحي يك برند


تجربه مشتري:

مطمئن شويد كه مشتريها احترام زياد و توجه بينظيري را دريافت ميكنند. هر تعاملي با مشتريان چه ديدار حضوري چه يك تلفن يا وقتي كه وبسايتتان را بررسي ميكنند بايد مثبت باشد پس كاري كنيد كه از تصميمشان خوشحال باشند تا شما را در برابر رقيبانتان انتخاب كنند.

ثبات:

بدون ثبات همه تلاشهايي كه براي برندتان كرديد شكست خواهد خورد زيرا مشتريها به يك پيغام پايدار و تصاوير پايدار نياز دارند تا شما در ذهنشان باقي بمانيد بنابراين ميتوانيم بگوييم كه ثبات يك گام ضروري در موفقيت يك برند است.

جايگاه يابي:

بدانيد چه كسي هستيد و مالك آن باشيد. به عبارت ديگر مشتري ايده آل خودتان را شناسايي كنيد و با تحقيق مشخص كنيد كه بازار هدفتان چيست و در نهايت نيازها و خواسته هايشان را برآورده كنيد. ايده شفافي از چيزي كه شما را از رقيبانتان متفاوت ميسازد داشته باشيد و سعي كنيد تا جايي كه ممكن است بر روي آن تاكيد كنيد.

هويت:

اولين درك يك مشتري از كسب و كار شما تبديل به تصويري ميشود كه براي هميشه از شما در ذهنشان خواند داشت. طراحي  وبسايت، كوپن، ايميل مستقيم، لوگو يا هر نوع طراحي ديگر در شكل دادن به نگرش ها تعيين كننده است. ساده، جذاب و به ياد ماندني طراحي كنيد.

پيغام:

ميخواهيد مشتري در مورد كسب و كار شما چه بداند؟ آيا قابل اعتماد هستيد؟ آيا خدمات را سريع انجام ميدهيد؟ آيا محصولات يا خدماتتان بالاترين كيفيت را دارند؟ يك پيام برند خلق كنيد كه انعكاس صادقانه اي از كسب و كار شما باشد و همان را تداوم دهيد.

يكپارچگي:

براي اينكه در برندسازي موفق باشيد بايد همه جنبه هاي كسب و كارتان را يكپارچه كنيد. چگونه با مشتري برخورد ميكنيد، در رابطه با مشتري چه رفتارهايي از خودتان نشان ميدهيد، وسايل ترفيعي شما چيست ،حضور آنلاينتان چگونه است، ....همه چيز! يكپارچگي برند نيازمند آن است كه همه كس و همه چيز هدف مشتركي داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.