برند و برندينگ

مفاهيم و اصول برندينگ

برند و برندينگ

۱۱ بازديد

 

برند و برندينگ


 

برند، مجموعه اي از تصميمات، استراتژي ها و نشانه هاي كلامي و بصري است كه شكل و ظاهر يك شركت را به تصوير مي  كشد.

همانطور كه گفته شد برندها چهره و صورت هاي بيزينس ها براي معرفي شدن در جهان هستند و ارزش هاي ذاتي و اصلي آن شركت و محصول را در جهان پيرامون به تصوير مي كشند.

اگر بخواهيم به گونه اي ساده تر اين موضوع را بيان كنيم، برند شما همان راهي است كه به وسيله آن دنيا شركت شما را در ذهن خود تصور مي كند،

در واقع يكي از حياتي ترين موضوعات براي تاثيرگذاري صحيح و فوق العاده بر روي ذهن مخاطبان برند شما است.

بسياري از افراد لوگو را با برند اشتباه مي گيرند، آنها حتي در تشخيص مراحل و تصميماتي كه براي لوگو نيز نياز است دچار سردرگمي مي شوند.

در حقيقت برندها با به تصوير كشيدن پيام خاص يك شركت، رسالت و بازار هدف آن، به لوگوها ارزش و معنا مي دهند.


به طور كلي برندينگ، فرآيندي است كه در طي آن به جايگاه احساسي و عاطفي 


 محصول يا خدمت افزوده مي‌گردد،


بدين وسيله ارزش آن براي مشتريان و ساير ذي نفعان افزايش مي‌يابد.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.