پر فروش ترين برند هاي لوازم آرايشي را بشناسيد!

۱۰ بازديد


بسياري لوازم آرايشي كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرند، قابل اطمينان نمي باشند. ممكن است استفاده از آن ها ضررهاي زيادي داشته باشد. مخصوصا به اين دليل كه اين لوازم آرايشي با پوست انسان در ارتباط هستند، بنابراين استفاده كردن از آن ها خالي از ريسك نمي باشد. 


بسياري از اين لوازم آرايشي ممكن است منجر به بروز بيماري هاي پوستي شوند و ممكن است ناراحتي هاي طولاني مدتي را به همراه داشته باشند. بيماري ها و امراض مختلفي ممكن است به دليل استفاده كردن از لوازم آرايشي غيراستاندارد وجود داشته باشد و افرادي كه از اين لوازم آرايشي استفاده مي كنند، خودشان را در معرض انواع و اقسام خطرات قرار مي دهند.

 پيدا كردن برندهايي براي لوازم آرايشي كه از نظر سلامتي بي ضرر باشند و هم اين كه كيفيت بالايي داشته باشند، به نظر كار مشكلي مي رسد. ولي برخي از برندها وجود دارند كه اين خصوصيات را دارند و قابل اطمينان مي باشند.  

به اين دليل كه  بسياري از لوازم آرايشي كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرند داراي ضررهاي زيادي هستند و منجر به بيماري هايي از قبيل سرطان و بيماري هاي ديگر مي شوند. بنابراين اين كه برندي پيدا كنيد كه نه سمي باشد و نه خيلي گران باشد و دوام زيادي هم داشته باشد، كار دشواري مي باشد.

يكي از معروف ترين برندهاي توليد كننده لوازم آرايشي كه از بسياري از اين آزمون ها پيروز درآمده است، برند لايم كرايم (Lime Crime) است.

 اين برند داراي محصولاتي زيبا و پردوام است كه با استفاده از آن ها مي توان تضمين كرد كه فردي كه آن ها را مورد استفاده قرار مي دهد، دچار بيماري نمي شود. همچنين محصولات اين برند بسيار زيبا هستند و كيفيت بالايي دارند. بنابراين براي افرادي كه مي خواهند يك برند اصلي را به عنوان برند معتبر توليد كننده محصولات و لوازم آرايشي انتخاب كنند، استفاده از اين محصول بسيار مناسب مي باشد. اما علاوه بر اين برند، برندهاي ديگري نيز وجود دارند كه مي توان گفت كه آن ها هم تقريبا از نظر كيفيت و ميزان اعتماد پذيري هم سطح اين برند هستند. مي توان با استفاده از اين برندها، به كيفيت مطلوب رسيد. 

در زير، پنج تا از برندهاي معروف لوازم آرايشي را معرفي مي كنيم:


      1.برند آناستازيا بورلي هيلز Anastasia Beverly Hills

به خاطر مي آوريد هنگامي كه روزگاري اپرا وينفري، در يكي از برنامه هاي تلويزيونيش، در برابر تماشاگران براي خودش خط ابرو كشيد؟ بايد بدانيد كه او از اين برند استفاده كرد (معمولا طرفداران به اين برند، ABH هم مي گويند). اين برند كه كار خودش را با توليد خط ابرو آغاز كرده بود، بسيار مورد استقبال قرار گرفت و ستارگاني مانند كيم كارداشيان و اپرا وينفري (همان طور كه اشاره شد) از محصولات اين كمپاني استفاده مي كردند. امروزه اين برند رژ لب، سايه چشم، هايلايت كننده و ساير لوازم آرايشي را هم توليد مي كند و ستارگاني مانند جكي آنيا، آمرزي و نيكور گويريو از محصولات اين برند استفاده مي كنند تا به زيبايي خيره كننده برسند.


      2.برند  كالرپاپ Colourpop

نام اين برند گوياي همه چيز است!  در اين برند طيف گسترده اي از محصولات زيبا وجود دارد كه داراي آرايه هاي مختلفي از رنگ ها هستند. اين برند كيفيت بسيار بالا و قيمت پايين و مناسبي دارد. بخش فرآورده هاي مربوط به لب در اين برند كه از نظر رده بندي ها در رده بندي هاي بالايي قرار دارند، مي توانند زينت بخش كيف شما باشند. همچنين شما مي توانيد با استفاده از 24 نوع سايه براي چشم، آن چيزي را كه مي خواهيد داشته باشيد. اين برند از بسياري از لحاظ احتياجات شما را به داشتن لوازم آرايشي مناسب برآورده مي كند و همچنين با بسته بندي هاي بسيار جذاب و زيبا، باعث مي شود كه شما ظاهر زيبايي داشته باشيد.



      3.برند لوازم آرايشي جفري استار (Jeffree star)

سايت يوتوپ به ما خدمات ارزنده اي مي رساند. از جمله بخش زيبايي آن هم يكي از بخش هايي است كه بايد تشكر زيادي از آن بكنيم. اگر بخواهيم يكي از برندهاي مشهوري را در زمينه لوازم آرايشي نام ببريم كه توسط يوتوب به جهانيان معرفي شده است، بايد از برند جفري استار ياد كنيم. موسس اين برند كه فردي بود كه در همين بخش زيبايي يوتوب فعاليت داشت، سعي كرد تا محصول جديد خودش را كه مرتبط با آرايش هاي برجسته (bold) مي شد، به يوتوب معرفي كند. هم اكنون محصولات و لوازم آرايشي زيادي مرتبط با اين برند به فروش مي رسند كه داراي رنگ هايي بسيار فرينده و زيبا هستند. بنابراين اگر به دنبال يك برند مناسب براي لوازم آرايشي مي گرديد، اين گزينه را هم از دست ندهيد.

              4. برند "مايك ميكاپ" Mike Makeup

       درخشش صورت و گونه برايتان اهميت دارد، تنها لازم است كه نگاهي به برند مايك ميكاپ بيندازيد. اين برند كه بوسيله استاديوي مايك (Mike studio ) توليد شده است، لوازم آرايشي و نگه دارنده و درخشان كننده پوستي ارايه مي دهد كه داراي كاربردهاي چندگانه هستند. در توليد اين لوازم آرايشي از برخي از روغن هاي مخصوص هم استفاده مي شود و فرآورده هاي توليد شده مي توانند به عنوان لوازم آرايشي باكيفيت و با قيمت مناسب مورد استفاده قرار بگيرند كه هيچ گونه آسيبي به بدن نمي زنند. رژ لب هاي اين برند نيز بسيار باكيفيت هستند و به صورت زيبايي خاصي مي دهند.



        5.برند مانيك پانيك (Manic Panic)

 

هنگامي كه شما صحبت از لايم كرايم مي كنيد، ممكن است خشك كننده موي الكتريكي آن و يا اسپري آن به ذهنتان بيايد. يكي ديگر از گزينه هايي كه افرادي كه مي خواهند رنگ موهايشان را عوض كنند دارند، برند مانيك پانيك است. محصولات اين برند 16 دلار از محصولات لايم كرايم ارزانتر هستند و اين برند رنگ موهاي مختلفي دارد و همچنين گزينه هاي مختلف (گزينه رنگ موي موقتي و گزينه رنگ موي دايم) دارد. براي افرادي كه حقيقتا به دنبال برندي باكيفيت هستند، استفاده از اين برند توصيه مي شود. بسياري از گزينه هاي رنگ موي اين برند، حتي در نورهاي سياه هم مي درخشند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.